Inscripció: → INSCRIU-TE PER PARTICIPAR

Aprofita aquesta oportunitat i participa en les jornades de selecció que Leroy Merlin realitzarà els pròxims dies. Estem buscant persones amb ganes d’unir-se a l’equip per a diferents àrees!

Ofertes disponibles:

  • Personal de logística
  • Personal de venda Il·luminació
  • Personal de venda Decoració
  • Personal de venda Fusta
  • Personal de venda Electricitat
  • Personal de venda Jardineria
  • Personal de venda Materials de Construcció
  • Responsables de secció
  • Caixer/a a jornada parcial

Com pots participar?

  1. Inscriu-te ara per participar a les jornades de selecció. Envia la teva sol·licitud mitjançant el formulari d’inscripció aquí: https://forms.gle/Bfev6rmv4qArcT886
  2. Un cop inscrits, et confirmarem el dia i l’hora de la teva entrevista presencial amb tot el detall necessari.

Per què unir-te a Leroy Merlin?

  • Oportunitats de creixement professional en un entorn dinàmic.
  • Formació contínua i suport per desenvolupar la teva carrera.
  • Ser part d’un equip motivat i compromès amb el servei al client.

No perdis aquesta oportunitat de formar part d’una empresa líder en el sector del bricolatge i la decoració. T’esperem!

Inscripció: → INSCRIU-TE PER PARTICIPAR

MANGO amplia els seus equips de logística i magatzem al Centre Logístic de Lliçà d’Amunt.

Què busquen? Que tinguis disponibilitat per treballar en jornada completa (40 hores setmanals), o 16 hores setmanals -dos dies a la setmana i festius.-, que siguis una persona participativa, dinàmica i responsable. Amb il·lusió per aprendre, treballar en equip i de forma col·laborativa.

Com participar? Inscriu-te a les jornades i contactarem amb tu per fer una entrevista online.

Inscripció: → INSCRIPCIÓ OFERTA

Des del Servei d’Empresa i Ocupació de la Vall del Tenes estem gestionant una borsa de treball del sector neteja per cobrir suplències i possibles vacants tant de les empreses com de les entitats locals del nostre territori.

Inscripció: → INSCRIPCIÓ OFERTA

S’apropa l’estiu i com cada any tornem a tenir una nova edició de la JORNADA d’SPEED DATING TALENT JOVE, per a joves d’entre 18 i 29 anys que cerquen feina, pràctiques… amb les empreses del nostre territori.

FUNCIONAMENT: és una jornada on hi haurà vàries empreses de la zona i podràs fer entrevistes ràpides (2-3′ amb cada empresa), fent una presentació (Elevator Pitch), que t’ajudem a preparar prèviament.

  • DATA SPEED DATING: 26/06/2025.
  • LLOC: LLiçà de Vall. El Kaliu
  • Vídeo d’edicions anteriors : https://www.youtube.com/watch?v=g6EI3yvnncc

COM PUC PARTICIPAR? és imprescindible que primer vinguis al taller pràctic de l’Elevator Pitch on t’ajudarem a preparar la teva entrevista perque sigui ràpida i eficient.

  • DATA ELEVATOR PITCH: 19/06/2025.
  • LLOC: LLiçà de Vall. El Kaliu
  • INSCRIPCIONS: https://forms.gle/bRQX4XnQWMtoaDpMA.

Places limitades segons ordre d’inscripció.

Inscripció: → INSCRIPCIÓ OFERTA

Localització  Lliçà d’Amunt

Ocupació5710 – Treballadors que tenen cura de les persones a domicili (excepte mainaders): Auxiliars d’ajuda a domicili

Tasques específiquesAtendre a persona depenent, en cadira de rodes. Saber fer les transferències bàsiques, higiene, dinars i alguna cosa de manteniment/neteja.

Capacitats requeridesFormació i coneixements en els àmbits d’auxiliar a domicili, atenció i cura de persones dependents. Organització i planificació Experiència demostrable, mínima 1 any Contracte indefinit. Horari:de 10 a 13 h-de dilluns a divendres. Salari: 518,00 bruts/mensuals Imprescindible permís de conduir i vehicle propi.

Tasques desenvoluparAssistir les persones que requereixen cures personals o terapèutiques en tasques com ara la higiene, menjar o vestir-se, mobilitat física i exercici, comunicació i presa oral de medicaments i canvis d’embenats, generalment d’acord amb plans de cures establertes per professionals de la salut.Mantenir el registre sobre cures personals, canvi en les condicions i resposta a les cures i tractaments; informar o donar referències a professionals de la salut i els serveis socials.Col·locar i aixecar persones amb dificultats de mobilitat física, i ajudar-los a moure’s en cadires de rodes i vehicles de motorMantenir la higiene a l’entorn dels clients com per exemple el canvi de llençols o la neteja de la roba, els plats i l’habitatge.Programar i acompanyar els clients a les cites amb el metge i altres professionals o realitzar altres tasques.

Inscripció: → INSCRIPCIÓ OFERTA

LocalitzacióLliçà de Vall

Tasques específiquesRealitzar el mostreig d’ambients i superfícies, guants i roba protectora dels operaris de producció. Gestionar les dades referents als mostrejos i registrar-los. Gestionar el material (plaques/hisopos) i les etiquetes Donar suport constant als operaris en comportaments asèptics. Obtenir el títol de certificador per poder participar en els processos de recapacitació anuals

Capacitats requeridesFormació CFGS/CFGM a Laboratori, Fabricació Farmacèutica Experiència 1-2 anys en mostreig microbiològic ambients i personal zona estèril, comportament a sales blanques. Torns fixos: 40 hores mati – tarda. 4rt Ds i Dg de 06:45 a 19:00h. 5è torn Ds i Dg de 18:45h – 07:00h. Facilitat ús programes informàtics.

Inscripció: → INSCRIPCIÓ OFERTA

LocalitzacióCaldes de Montbui

Ocupació8153 – Operadors de màquines de cosir i brodar

Tasques específiquesCosidora de l’àmbit industrial: la màquina és de braç triple arrastre per posar el rivet, també etiquetadora i altres com la màquina plana, màquina de doble agulla i overlock.

Capacitats requeridesNo cal experiència, perquè les tasques que es fan son senzilles. Es demana bona predisposició per aprendre. Horari de 8-13h i 15-18h de dilluns a divendres. Incorporació immediata. Contracte renovable per incorporació en plantilla Sou segons conveni

Inscripció: → INSCRIPCIÓ OFERTA

LocalitzacióLliçà d’Amunt

Ocupació – Preparadors de menjar ràpid

Tasques específiquesPreparació de menjar, atenció al client, prendre nota de comandes, cobrament, etc. Preparació d’hamburgueses i complements. Netejar el local i la cuina. No és necessària l’experiència, ja que l’empresa ofereix la formació necessària.

Capacitats requeridesOrientades a l’atenció al client, treballar en un equip amb un bon ambient de treball i amb satisfacció pel treball ben fet. Contracte indefinit a temps parcial (20 hores), flexibilitat horària, formació a càrrec de l’empresa, oportunitat d’ascens i desenvolupament intern. Sou/brut: 6,80 euros IMPRESCINDIBLE tenir disponibilitat per treballar tots els caps de setmana i festius.

Tasques desenvoluparPreparar aliments i begudes senzills o ja preparats, com ara entrepans, hamburgueses, pizzes, peix amb patates fregides, amanides i cafè.

Inscripció: → INSCRIPCIÓ OFERTA

Localització Santa Eulàlia de Ronçana

Ocupació7221 – Lampistes: Lampistes

Tasques específiques    OFICIAL 2ª. Tasques de lampisteria, calefacció, climatització i llauneria.

Capacitats requeridesConeixements bàsics d’electricitat. Contracte de 6 mesos + indefinit. Incorporació immediata. Horari de 7 – 15h. Salari brut/mensual de 1.450 euros. Experiència demostrable.

Inscripció: → INSCRIPCIÓ OFERTA

Localització  Lliçà de Vall

Tasques específiques 

MONITOR/A  LLEURE: Programació i execució d’activitats. Dinamització de grups. Treball amb infants NNEE.

DIRECTOR/A  LLEURE: Coordinació i seguiment Casal. Programació i execució d’activitats. Suport i seguiment Equip Casal. Relació i comunicació amb les famílies.

Capacitats requerides

MONITOR/A: Titulació acreditativa. Experiència 1 any. Català parlat amb fluïdesa. Contracte temporal del 25 juny al 25 juliol. Horari de 9 – 16.30h de Dlls a Dvs.

DIRECTOR/A: Titulació acreditativa. Experiència en coordinació casals. Català amb fluïdesa. Contracte temporal del 25 juny al 25 juliol. Horari de 9 – 16.30h de Dlls a Dvs

Inscripció: → INSCRIPCIÓ OFERTA

Localització Lliçà de Vall

Ocupació4111 – Empleats de comptabilitat: Administratius comptables

Tasques específiques  GESTIÓ DOCUMENTAL I PROCESSOS ADMINISTRACIÓ: Elaboració i gestió de documentació SDR.Tramitació de permisos i sol·licituds. Confecció de FS, DIS, FA i NPS. Signatura i supervisió de documentació administrativa. Reclamació i seguiment de documentació. Recollida d¿albarans al final de la jornada i organització de comandes.  TASQUES COMERCIALS I ATENCIÓ AL CLIENTAtenció telefònica. Cerca i captació de nous clients: identificació de noves oportunitats. Gestió de contenidors antics: coordinació de moviments o retirada :

Capacitats requerides  Formació en Administració Comptable. Es valorarà positivament coneixements en administració general, atenció al client, suport comercial. Informàtica i entorns digitals.Experiència 5 anys. Carnet de conduir i vehicle. Contracte indefinit. 40 h/setmana. Horari: a) 8-14 7 16-18h o b) 10-18h (pausa per dinar).Sou: 1.500 euros nets. Conveni residus.

Inscripció: → INSCRIPCIÓ OFERTA

Localització  Lliçà de Vall

Tasques específiques  Manipulació de vidre i alumini

Capacitats requerides  Jornada complet de dilluns a divendres, torns rotatius de matí- tarda – nit Contracte indefinit No es requereix experiència Salari brut anual inicial:1.150 euros bruts mensuals x 14 pagues (El sou pot millorar en uns mesos segons evolució i aptituds) Incorporació immediata Imprescidible mitjà de transport propi per arribar al lloc de treball

Inscripció: → INSCRIPCIÓ OFERTA

Localització Lliçà de Vall

Tasques específiques  Atendre el subministrament i cobrament de carburants i els altres serveis de l’estació de servei. Atendre, orientar i assessorar als clients Portar el servei de la cafeteria (realitzar entrepans, posar begudes, recollir, etc.). Fer les tasques de conservació, neteja i manteniment del lloc de treball. Realitzar la liquidació de torn Comunicar a la responsable les gestions comercials. Mesurar els nivells de carburant als tancs d’emmagatzemament Reposar els articles. Mantenir actualitzades les etiquetes de preus Controlar els estocs

Capacitats requerides  Valorable: nivell mig d’ofimàtica-informàtica. Estudis EGB, ESO o equivalent. Castellà i català nivell mig-alt. Experiència mÍnima de 3 mesos en atenció al públic i telefònica. Contracte temporal a temps complert. Període de vacances fins el 30/09/2025 Incorporació immediata Salari brut anual: 24.822,64euros + plusos variables Torns de matí, tarda, nit per cobrir vacances d’estiu

Inscripció: → INSCRIPCIÓ OFERTA

Localització  Lliçà de Vall

Tasques específiques

* Atenció i Servei al Client: Ser el primer punt de contacte per a tots els visitants, agents i clients, rebent-los amb calidesa i professionalitat (en persona i per telèfon). Gestionar un sistema telefònic amb múltiples línies, adreçant les trucades de manera eficient. Mantenir una actitud positiva i enèrgica que reflecteixi la cultura de l’empresa. Proporcionar un servei d’ atenció al client de primer nivell.

* Gestió de l’Oficina i Suport Administratiu: Gestionar el correu i els lliuraments. Programar i preparar sales de reunions i formació, assegurant que estiguin organitzades. Assistir a l’equip de lideratge (Team Leader, Market Center Administrator) en diverses funcions administratives. Assistir en el procés d’incorporació de nous agents (onboarding), assegurant que es completi la documentació correcta i ajudant-los a aclimatar-se als sistemes de l’empresa Proporcionar suport administratiu i tècnic bàsic als agents (per exemple, amb sistemes d’ oficina, projector, etc.). Ajudar a l’organització d’esdeveniments especials i formacions per al Market Center.

* Comunicació: Crear i distribuir comunicacions internes (correus electrònics, avisos) per als agents i el personal.  Contribuir a la creació de contingut estratègic per a les xarxes socials del Market Center. Mantenir actualitzada la informació de contacte i les dades dels agents. Participar en reunions de l’equip.

* Cultura i Relacions: Fomentar una cultura de col·laboració i suport dins del Market Center. Construir relacions sòlides amb els agents i l’equip de lideratge. Ajudar a transmetre els valors, la missió i la visió de l’empresa.

Capacitats requerides

Actitud Positiva i Orientació al Servei.

Habilitats de comunicació

Organització i Atenció al Detall

Habilitats informàtiques: Word, Excel, PowerPoint, Publisher

Familiaritat amb  Google Calendar, Gmail, Google Drive, Docs, Sheets

Coneixement de eines d’oficina (copiadores, escàners, etc.).

Pro activitat i Iniciativa

Capacitat de lideratge i treball en equip

Gestió del Temps

Pla de Carrera

Contracte laboral indefinit. Mitja jornada de dilluns a divendres de 9 a 13h. Disponibilitat per ampliar a jornada laboral complerta. Salari segons conveni del sector immobiliari. Incorporació en el mes de juny.  Es valora l’experiència prèvia en rols de recepció, administració o servei al client, especialment en entorns d’alt volum o al sector immobiliari (tot i que no és un requisit excloent).

Inscripció: → INSCRIPCIÓ OFERTA

LocalitzacióLliçà d’Amunt

Tasques específiques  Gestió de residus: recollida als serveis de recollida d¿orgànica, trastam, cartró comercial, altres (segons necessitat) i participar en els subserveis.Recollida de matèria orgànica. Neteja viària i utilitzar estris manuals o mecànics per netejar la via pública, tals com escombres, recollidors, bufadors, de manera individual o en col·laboració amb una escombradora mecànica. Si s¿escau conduir un vehicle auxiliar i netejar l¿entorn de les bateries de contenidors, dipositant els residus dins els contenidors.

Capacitats requerides  La contractació del personal és a través de Plans Locals d’Ocupació subvencionats per la Diputació de Barcelona. 1. No estar realitzant cap activitat retribuïda de caràcter laboral (per compte propi o aliè). 2. Estar inscrites al SOC com a demandants d¿ocupació, podent estar‐ho també als Serveis Locals d¿Ocupació. Preferible amb experiència prèvia

Inscripció: → INSCRIPCIÓ OFERTA

Localització Lliçà d’Amunt

Tasques específiques Realitzar el manteniment preventiu i correctiu de les instal.lacions dels edificis municipals i de l’enllumenat públic; noves instal.lacions, enllumenat públic; Realització́ de treballs en alçada amb un camió́ cistella o escales. Realitzar qualsevol altra tasca similar que se li atribueixi.

Capacitats requerides La contractació del personal és a través de Plans Locals d’Ocupació subvencionats per la Diputació de Barcelona. 1. No estar realitzant cap activitat retribuïda de caràcter laboral (per compte propi o aliè). 2. Estar inscrites al SOC com a demandants d¿ocupació, podent estar‐ho també als Serveis Locals d¿Ocupació..Imprescindible 1 any d’experiència prèvia . Carnet de conduir B1.

Inscripció: → INSCRIPCIÓ OFERTA

Localització  Lliçà de Vall

Tasques específiques  Adminstratiu/va laboral (RRHH): Tramitació d’escrits de canvis de jornada. Preparació de documentació necessària per al departament. Tramitació de parts d’IT i AT. Recepció de trucades. Gestió de SIltra, Delta, Contract@, Sistema Xarxa.

Capacitats requerides  Contracte indefint. 40h setmanals. Experiència 1 any Horari: de 9.00 ha 18.00 h de dilluns a dijous i de 09.00 ha 15.00 h els divendres Els mesos de juliol i agost, de 08.00 ha 15.00 h de dilluns a divendres. Salari segons Conveni col·lectiu del sector de la neteja d’edificis i locals de catalunya. Disponibilitat per 1 dia a la setmana canviar d’ubicació a Barcelona

Inscripció: → INSCRIPCIÓ OFERTA

Localització Bigues i Riells del Fai

Ocupació9310 – Ajudants de cuina: Auxiliars de cuina

Tasques específiques Neteja d’utensilis de la cuina

Capacitats requerides  Capacitat de treballar en equip Contracte fins a finals del període escolar Horari de 10.30 a 15.30h de dilluns a divendres Salari segons conveni sector hosteleria

Inscripció: → INSCRIPCIÓ OFERTA

Localització Bigues i Riells del Fai

Tasques específiques  Treballadores familiars: Higiene personal al domicili de la persona usuària Acompanyament i suport emocional Cura i atenció de persones grans o en situació de dependència

Capacitats requerides  Organització i planificació. Formació auxiliar sociosanitari o equivalent Contracte temporal fins octubre, renovable. Horari de 8.00 a 14.00h Lloc de feina: Bigues i Riells del Fai Salari: 1.252,39 euros bruts/mes . Experiència 1 any.  Permís de conduir i vehicle propi

Inscripció: → INSCRIPCIÓ OFERTA

LocalitzacióBigues i Riells del Fai

Tasques específiques: Assistent departament compres. Tasques pròpies del departament de compres i gestió administrativa per desenvolupar funcions de suport a empresa del sector del cafè. Condicions de treball: Horari: de dilluns a divendres de 7:00 ha 15:00 h. Salari brut anual d’acord amb el conveni col·lectiu de comerç del metall. Contracte de substitució per baixa maternal, durada 8-12 mesos

Capacitats requeridesExperiència en compres i gestió administrativa.Coneixements d’Excel, Word, Outlook i Anglès. Capacitat per gestionar relacions amb proveïdors; responsable, organitzada i amb un enfocament proactiu a la resolució de problemes i atenció al client.

Inscripció: → INSCRIPCIÓ OFERTA

Ocupació: Recepcionistes d’oficina

Tasques específiquesLes pròpies de recepció :atenció telefònica; WhatsApp, correu electrònic i xarxes socials (Instagram…), Es demana predisposició per a puntualment ajudar en taller ( comptar ventoses cada dia i puntualment ajudar a remachar si cal) no requereix esforç fisic

Capacitats requeridesBona atenció al client. Capacitat d’aprenentatge. Horari: de 8 a 13h i de15 a18h Salari: 1.250 euros/nets Experiència en atenció al públic i recepció (valorable 1 any) Permís de conduir (B) i vehicle propi Contracte: 3 meses + 3 meses + indefinit

Inscripció: → INSCRIPCIÓ OFERTA

LocalitzacióBigues i Riells del Fai

Ocupació4500 – Empleats administratius amb tasques d’atenció al públic ncaa

Tasques específiquesRecepció, imputació a costos i comptabilització d’albarans de compra. – Validació de factures de compra. – Gestió documental amb subcontractes. Recepció, validació, codificació de documentació i tramesa. – Suport en redacció de pressupostos dobra. – Suport en redacció i elaboració de licitacions davant de les administracions públiques. Valorable coneixement en: o Programa comptabilitat Nexus 3.0 o AUTOCAD o Programes de gestió documental : CTAIMA, Apsis, Sgred, Ecoordina o Programa planificació obres: Microsoft Project

Capacitats requerides2 anys mínim dexperiència en empresa del Sector de la Construcció. Formació: Grau Superior en Administració i Finances / ADE Domini de paquet d’Office ( principalment Excel i Word) Domini de la llengua: Català i castellà ( nivell oral i escrit) Contrato de 6 meses a jornada completa con un periodo de prueba de 3 meses. ( 40 h semanales) . Salario : según convenio

Empreses amb les que col·laborem: